Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2006

Χαρούμενος και πρωτότυπος! Μπράβο!

Σήμερα είχα κατέβει στο κέντρο της Αθήνας. Στην Ερμού ο κόσμος αρκετός έως πολύς. Παρ' όλα αυτά η κίνηση στα μαγαζία μέτρια, ο περισσότερος κόσμος περιοριζόταν στις βιτρίνες. Κοιτώντας τις βιτρίνες λοιπόν και εγώ, έγινε κάτι που με εντυπωσίασε. Ένας λαχειοπώλης κατέβαινε την Ερμού με τα λαχεία στο χέρι. Συνηθισμένο το ξέρω, αλλά ο τρόπος του ήταν ασυνήθιστος... Σταματούσε σε διάφορα σημεία λέγοντας τις εξείς ατάκες:
  • "Δύο εκατομμύρια Ευρώ ψάχνουν κηδεμόνα... Εσύ θα τα αφήσεις μόνα;"
  • "Είμαι κοντά σου για να αυξήσω τα εισοδήματά σου..."
Τα δίστιχά του τράβηξαν τα βλέμματα όλων των περαστικών και το δικό μου εννοείται. Με έκανε να γελάσω. Με εντυπωσίασε που δεν είχε μίζερο ύφος και χαιρόταν αυτό που έκανε. Ακόμα και στην πώληση λαχείων χρειάζεται να ξεχωρίζεις. Και ο συγκεκριμένος ξεχώριζε. Όσο ήταν στο οπτικό μου πεδίο πούλησε τουλάχιστον καμιά δεκαριά λαχεία. Αγόρασα και εγώ και δεν το μετάνιωσα καθόλου γιατι δεν τα αγόρασα μπας και γίνω εκατομμυριούχος, τα αγόρασα για να δώσω χαρά σε κάποιον που μου έφτιαξε τη μέρα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

hi!
sxoliasa pio kato sto topic tis tv