Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2006

Γιατί τόσο κάψιμο στο mIRC;

Μετά από πολύ καιρό είπα χτες να μπω στο mIRC. Μπαίνω στο #hellas και σε κάποια άλλα κανάλια που έμπαινα και παλιά. Στα άλλα κανάλια όλα καλά γιατί μπαίνουν άτομα που τα ξέρω και μιλάμε χρόνια αλλά στο #hellas άλλο πράγμα... Μέσα σε 10 δευτερόλεπτα είχαν ανοίξει δέκα παράθυρα με την κλασσική ερώτηση: "m or f?" (πόσο άχαρη μπορεί να είναι μια γυναίκα για να μπαίνει με το psy2k ως nickname;). Αφού ξενέρωσα όσους μπορούσα, ενημερώνοντάς τους ότι είμαι "m" και όχι "f" ήρθε η αποθέωση. Μου γράφει ένα παλικάρι:
  • "Φίλε να σου πω ένα μυστικό;"
  • "Πες μου" απαντάω ("μα καλά τέτοια εμπιστοσύνη να μου πει τα μυστικά ακόμα δε μιλήσαμε; Αλλά τουλάχιστον αυτός δε ρώτησε αν είμαι γυναίκα..." σκέφτηκα) Πριν προλάβω να τελείωσω τη σκέψη ήρθε το "μυστικό", το οποίο το παραθέτω αυτολεξεί γιατί είναι από τα άγραφα:
  • "to ergostasio allakse ti moda olokliri, giati to plintirio pige se allo gipedo, eno ta spirta ta eklepse o kalikantzaros, i ieri vroxi perpataei, alla stin idia diastasi einai kai to iero molivi, pithanon na ginei sinomosia tou tarzan mesa sto kentro elegxou."
Το έγραψα με greeklish, ακριβώς όπως μου το έγραψε για να μην χαλάσω το feeling...

Δεν υπάρχουν σχόλια: