Κυριακή 11 Μαρτίου 2007

5+1 πράγματα για μένα...

Δεν με έπιασε νυχτιάτικα τάση για αυτοκριτική, απλά χάζευα το blog της triantaras και διαπίστωσα ότι υπήρχε μία πρόσκληση που αγνοούσα... Πέντε πράγματα για μένα λοιπόν:
  1. Έχω μια τάση να αργώ στα ραντεβού σε σημείο που οι φίλοι μου μου λένε για καφέ στις εννιά και μεταξύ τους έχουν κανονίσει εννιάμιση!
  2. Μ' αρέσει να κοιμάμαι με ανοιχτή τηλεόραση, πράγμα που εκνευρίζει την κοπέλα μου απίστευτα!
  3. Ενώ οι άλλοι μετρούν δέκα γόπες μου σε μία ώρα, προσπαθώ να τους πίσω ότι καπνίζω λιγότερο από ένα πακέτο τη μέρα...
  4. Όταν πάω διακοπές το καλοκαίρι απεχθάνομαι τις συναναστροφές με ακρίδες, τριζόνια και άλλα ζωύφια, τα οποία τα εκτελώ με τόσο μίσος και δύναμη που θρινούμε και τις μυγοσκοτώστρες μαζί...
  5. Όταν ήμουν μικρός και η μητέρα μου μαγείρευε ψάρι (που το απεχθάνομαι) το έδινα με περίσση μαεστρία στο σκύλο μου τον Άρη! Αφού δεν άρχισε να νιαουρίζει αντί να γαβγίζει από το πολύ ψάρι καλά είμαστε...
  6. Είμαι φαν του 'Ερωτα (σειρά του ΑΝΤ1), πράγμα για το οποίο οι φίλοι μου με παρομοιάζουν με τις γιαγιάδες τους...
Με τη σειρά μου να καλέσω όποιον δεν έχει συμμετέχει και θέλει να μας πει τα δικά του μικρά μυστικά... Όλοι οι bloggers που διαβάζω έχουν συμμετέχει (snikolas, dr Uqbar, fotis, Σεξπυρ, triantara) οπότε άφησα την πρόσκληση ανοιχτή. Apologies σε όποιον δεν είχα πάρει είδηση ότι συμμετείχε, αλλά εξεταστική-για-πτυχείο rulez παίδες, είχα χαθεί για ένα μήνα!

4 σχόλια:

snikolas είπε...

Υποθέτω πως δεν με διαβάζεις πια! :)

http://snikolas.blogspot.com/2007/02/5.html

Nikos Psy2k είπε...

Σε διαβαζω κανονικα απλα το συγκεκριμενο σου ποστ επεσε σε καιρο εξεταστικης και δεν το ειχα παρει πρεφα καν. Ειναι και ενα μηνα πισω ρε bro :)

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με τον Έρωτα και τα τριζόνια να το προσέξεις!

Unknown είπε...

egw tha elega na prosekseis auto me tin tv! enoxlitiko pragma!ta idia pernaei kai mia fili mou!