Δευτέρα 19 Μαρτίου 2007

Συγνώμη φίλε είμαι αμόρφωτος...

Πριν από δύο μέρες αντιμετώπισα ένα από τα κλασσικά προβλήματα του κάθε σπιτιού: Έτρεχε το καζανάκι στο μπάνιο και σταματημό δεν είχε. Κλέινω το νερό για να μην έρθει ο λογαριασμός στα ύψη, ανοίγω και βλέπω ότι η φούσκα έχει ένα πρόβλημα και δεν σταματάει εκεί που θα έπρεπε. Το επόμενο πρωί μπουκάρω στο πρώτο μαγαζί με υδραυλικά που βρίσκω και λέω στον υπάλληλο: "Μία φούσκα θέλω για καζανάκι γιατί μου χάλασε..." Με κοιτάει εντελώς περίεργα και μου λέει: "Είσαι σίγουρος ότι χάλασε η φούσκα φίλε;" Τον ενημερώνω πως είμαι βέβαιος και μου απαντάει: "Φούσκες μόνες τους δεν πουλάνε!" Χάνω το έδαφος κάτω από τα πόδια μου και κάνω την φυσική επακόλουθη ερώτηση: "Και τι θα γίνει τώρα πρέπει να αλλάξω ολόκληρο καζανάκι για μία φούσκα;" για να ακολουθήσει ο διάλογος:
-Μήπως σου χάλασε όλο το σύστημα μαζί με το σιδεράκι που κρατάει τη φούσκα;
-Εννοείται ότι χάλασε όλο, τι να χάλασε μόνο το μπαλονάκι στην άκρη...
Για να πάρω μετά από αυτό την αποστομοτική του απάντηση...:
-Ρε φίλε αυτό δε λέγεται φούσκα, λέγεται φλοτέρ! Τέτοια έχουμε άπειρα...
Μία κεραμίδα με χτύπησε εκείνη την ώρα και ήμουν έτοιμος να αρχίσω τα γαλλικά αλλά είχα πέσει στην ανάγκη του και έπρεπε να τον υποστώ! Με ζάλιζε δέκα λεπτά για να μου πει ότι αυτή η μ..... που χαλάει κάθε τρεις και λίγο λέγεται φλοτέρ και όχι φούσκα (φούσκα είναι μόνο η φουσκωτή αειδία στην άκρη του φλοτέρ!!!)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Που πας και εσύ να το παίξεις υδραυλικός!!!!

*...Nantia...* είπε...

Το καλό είναι ότι άμα είσαι κοριτσάκι πέρνεις το αθώο υφάκι σας-παρακαλώ-βοηθήστε-με και όλοι προθυμοποιούντε και σου λένε και ευχαριστώ!!!

elenitsa! είπε...

Εκαστος στο ειδος του φιλε μου
καλησπερα